Sorry voor de late reactie, was op vakantie...
De radiator onder de achterspoiler is voor de motor-olie. De motor heb ik omgebouwd naar drysump smering, de tank staat in de kofferbak. Voordat het in de tank komt gaat het door een thermostaat en daarna (als de thermostaat open staat) door de oliekoeler. Zo zat het op de groupB rally Sport Quattro ook op deze manier. De turbo is momenteel een KKK 27/29. Een lader met wat ouder techniek van de originele Sport Quattro. Dit is dezelfde turbo als ik op de zwarte S2 had zitten. Dat is ook de reden dat hij er nu opzit, ik moet namelijk nog een nieuw uitlaat spruitstuk lassen voor de nieuwe turbo. De aansluiting is anders, en de turbo is fysiek een stuk groter waardoor ik hem anders moet posiioneren. Deze turbo maakt op mijn vorige auto 550 pk/ 650 NM. Maar ik vond dat hij bovenin de toeren matig presteerde. De nieuwe turbo is een heel ander verhaal.

Die zal bovenin alleen maar presteren en onderin niks... Maar voor alsnog ligt die nog steeds in de doos te wachten. Ik wil nu eerst de auto rijdend hebben, daarna ga ik nieuwe spruitstukken lassen.... Momenteel heb ik 2 turbo's liggen die erop moeten passen. Een gt35r en een GT42R. Op het kenteken staat Coupe Quattro. Want daar is namelijk niks aan veranderd. Het is nog steeds 1 en dezelfde auto, en niet 2 auto's waar 1 van is gemaakt. Nu is het zaak om de remleidingen te maken en de koppeling werkend te maken. Dan kan ik hem eens een blokkie om nemen.

Daarna zijn er nog Heel veel afwerk klusjes. Deze kosten toch wel de meeste tijd....