Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Driftdagen.nl
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2010 19:43 

plaatwerkdriften :lol: :lol:

@wiebe gt probeer me eerst maar te pakken te krijgen met je 120peekaaa :mrgreen:
half 8 check! Andre ook?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 14, 2010 22:12 

Knot schreef:
Ziet er prachtig uit andre... helaas heb ik nog nooit een nat assen (of zandvoort) mee mogen maken, altijd komt het net verkeerd uit :(

Is er verder nog wat aangepast aan de GT3CS? Remmenupgrade/blokken? Onderstel?

Morgen is je kans op Assen :morecoffee:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 0:06 

Wij zijn morgen ook op assen. En zondag kom ik met hans en een hele ouwe bmw. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 8:19 

Zit nu al op kantoor Ruben. Had wel een oogje op deze dag maar zondag ook al papenburg, wordt wat druk dan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 22:08 

Was een groot glij avontuur met R888 in de regen. Hele dag regen knot. Je hebt wat gemist. Maar niets overtreft papenburg. Zie jullie zondag.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 16, 2010 9:29 

R888 hoop ik in november ook weer te kunnen gebruiken op de Ring. Alleen heb ik er één zonder profiel... mag dat ook?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 16, 2010 10:36 

Andre schreef:
Was een groot glij avontuur met R888 in de regen. Hele dag regen knot. Je hebt wat gemist. Maar niets overtreft papenburg. Zie jullie zondag.

Damn... naja, morgen ff los met de 15inch flamingo's dan en wellicht 14 nov een herkansing. Wel ideaal op Papenburg dat we zonder helm rijden, dat geeft mij met driften meer rust en overzicht..

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2010 23:32 

Vandaag hadden we een E28 M535i mee. Dat is toch ook een zeer lekkere drifter wat een lange halen kan je daar mee doen. Heerlijk.

Die 2 porsche waren billen bijelkaar geknepen auto s. Wel stoer dat die jongens wilden proberen om het driften te leren in zo n ding. 1 van die porsche verraste mij ook. Dikke grootmoeder die achter de achteras ligt is gewoon een handvol. Wel mooi als het goed lukt met zo n ding.

Was weer een Top dag. Heb al weer mega zin in de 31e.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 6:40 

Ik heb alleen die 964 Coupe gereden. De eigenaar heeft me zeker een half uur laten spelen en ik ben echt verliefd geworden op die auto. Nu ben ik niet gezegend met enige vorm van talent dus het zal niet veel zeggen, maar het koste me echt serieus tijd om een het eerste flauwe driftje neer te zetten. Daarna ging het beter en beter en op een gegeven moment begon het ook echt ergens op te lijken. Het was echt serieus werken en op een gegeven moment waren zelfs de ramen beslagen :mrgreen: . De 964 heeft echt mijn hart gestolen en ik ben Frans dan ook heel dankbaar dat hij zijn auto aan me uitleende.

Dan was er nog Florian uit Duitsland. Was echt geweldig om daarmee op pad te gaan. Die kerel heeft het echt door en ondanks dat we er gigantisch afgingen, en ik nu nog zand uit m'n oren haal, was een adembenemende ervaring.

Voor de 31ste hebben we een wat nieuws verzonnen: we rijden de baan tegen de klok in. Niet makkelijk want het verloop van de baan is echt op rechtsom gebouwd. Een extra uitdaging dus. Er zijn nog plekken beschikbaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 9:06 

Andre schreef:
Die 2 porsche waren billen bijelkaar geknepen auto s. Wel stoer dat die jongens wilden proberen om het driften te leren in zo n ding. 1 van die porsche verraste mij ook. Dikke grootmoeder die achter de achteras ligt is gewoon een handvol. Wel mooi als het goed lukt met zo n ding.

Oh gelukkig...... Ik heb namelijk gehoord dat een van die porsche rijders bij M-gmbh werkt! En zoals die over de baan ging.... :bag: .... Ik maakte me, werkelijk waar, ernstige zorgen voor wat betreft de M1 en toekomstige M-modellen.

Maar dat lag dus aan die dikke grootmoeder achterin :roflol:

Verder ondanks het gemis van M-Power toch weer een hele fijne dag gehad met ons oude sierra sletje!

Dick nogmaals bedankt voor, alweer, een geslaagde driftdag!

Tot over 2 weken!

:popcorn:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 9:27 

Wiebe GT schreef:
Andre schreef:

Oh gelukkig...... Ik heb namelijk gehoord dat een van die porsche rijders bij M-gmbh werkt! En zoals die over de baan ging.... :bag: .... Ik maakte me, werkelijk waar, ernstige zorgen voor wat betreft de M1 en toekomstige M-modellen.

Maar dat lag dus aan die dikke grootmoeder achterin :roflol:

Verder ondanks het gemis van M-Power toch weer een hele fijne dag gehad met ons oude sierra sletje!

Dick nogmaals bedankt voor, alweer, een geslaagde driftdag!

Tot over 2 weken!

:popcorn:

\Wat is er aan de hand met de M?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 12:02 

@ erik DB: We zouden preventief de lagerschalen vervangen.......
Wordt op Vanos na (want die was al nieuw) complete motorrevisie.

Moest iets meer aan gebeuren :'( , maar dat krijg je toch vaak als je een motor uit elkaar trekt. Hopelijk volgende driftdag weer klaar. Deadline is i.i.g. 10 november!

dan weer :popcorn:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 12:39 

Was een prima dagje gister, wat trage start en men moest even op gang komen maar zeker in de middag liep het allemaal prachtig. Werd netjes gereden, netjes geveegd, waren een paar uitdagende auto's bij en mensen met veel ervaring.

Normaal kwam ik altijd op 225/45/17 Sava/Roadhog/Sunny etc maar deze keer had ik eens 185/65/15 Flamingo's meegenomen. Ziet er niet uit maar foto's hebben we daar toch niet dus proberen waard. Moet zeggen, echt mega weinig grip maar je kunt wel blijven pendelen, hij blijft maar aan het spinnen. Heb nu combinaties kunnen maken waar ik eerder het bestaan niet van wist!

Ben benieuwd de 31e als we omgekeerd gaan rijden. Nu al zoveel dagen deze setup gereden en dan tegen de richting in, gaat een wereld voor me/je open denkik en het zal veel vegen worden maar gaaf wordt dat zeker!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 21:38 

Ook wij hebben weer een heerlijk gedrift zondag! Toch weer flinke stappen gezet. Aan het einde van de dag ging ik er wel nog vrij hard af agv een klein beetje concentratieverlies.

Bedankt aan de organisatie voor alweer een zeer vermakelijke dag :df:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 22:07 

Woonplaats: BMW E36 M3 3.2 sedan '96, BMW E36 328i tracktool '96
Mark 320iS schreef:
Ook wij hebben weer een heerlijk gedrift zondag! Toch weer flinke stappen gezet. Aan het einde van de dag ging ik er wel nog vrij hard af agv een klein beetje concentratieverlies.

Bedankt aan de organisatie voor alweer een zeer vermakelijke dag :df:

Hier sluit ik mij volledig bij aan, behalve dan dat vrij hard er van af gaan :nana: :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di okt 19, 2010 8:16 

Mwah, zelfs ik ben er 2 of 3 keer vanaf gegaan en heb voor mezelf staan vegen (normaal doe ik dat alleen soms voor vergeetachtigen).. kwam door de 185 brede 15inch bandjes waar je gewoon 2x gekker mee kunt doen.

Merkte wel dat ik door dat hele stukken pendelen achterop de baan meer controle heb over de auto nu, goed is het niet want je gaat dat soms ongemerkt ook gebruiken bij invoegen in je woon/werk rit :whistle:

Wel duidelijk verschil hoor, net een ritje met de 225 brede 17inch sunny's, dat gaat wel maar zo makkelijk als je met 185 brede 15inch kan blijven doorspinnen (die gaan ook rechtuit nog) dat is niet normaal, op een 328 al dus op een M3 moet het helemaal idioot zijn.

Helaas is er zondag wel 1 flamingo gesneuveld... een scherpe steen heeft zijn leven genomen terwijl hij nog 3mm te gaan had. De 2e blijft reserve voor als er de volgende keer een van de General Altimax sneuvelt.

Slijtage is ook wat meer omdat je door blijft driften tussen de bochten in. Normaal met 17inch doe ik 1mm per dag aan slijtage en nu was er 2,5mm weg van de 15inch banden. Je zou er dus 3 driftdagen mee kunnen doen of 2 dagen met een tussentijds avondje klooien (b*kuch*rnout) op straat. Niet verkeerd voor die 60 euro voor 4 stalen wielen met meukbanden!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 25, 2010 18:49 

Vandaag hebben we een E28 M535i gekocht bij Ivo. Dit wordt onze uber drifter. 31e worden zijn eerste driftmeters we zullen hem voorzichtig indriften:)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 25, 2010 18:56 

Je was zeker toch wel onder de indruk van het aantal meters wat zo'n auto maakt Andre? Heb het zelf nog nooit mogen besturen en heb jullie ook niet zien gaan maar ik geloof het meteen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 17:38 

Zondag weer maximaal glijden! :popcorn:

Ben benieuwd, we gaan verkeerd om dus dat is weer eens wat anders :banaan:

'K heb d'r weer zin an! :hosanna:

P.S. volgens mij zijn er nog plaatsen vrij, mail Dick! :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 18:34 

verkeerd om :shock: :P

Tot zondag !

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 30, 2010 10:15 

Veel plezier allemaal! Verkeerd om blijft een leuke uitdaging op papenburg :D

Ik ben er helaas niet bij, nog te druk aan het verbouwen.....het is niet anders! :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 30, 2010 11:17 

Ik heb al even liggen nadenken gisteravond hoe we nu we andersom gaan rijden voor een keertje de hele baan aan elkaar kunnen linken maar volgens mij wordt het op sommige punten makkelijker.. ben erg benieuwd morgen.

Zal wel een hoop vegen worden omdat voor iedereen de standaard trucjes niet meer opgaan nu.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 30, 2010 12:35 

Daarom eens wat anders. Ben benieuwd hoe de cracks het zullen doen. Helaas heb ik zelf wederom geen auto :( .

En niet vergeten dat de wintertijd in gaat. We mogen een uurtje langer in de bar hangen :beer: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 30, 2010 12:44 

Dat wilde ik nog zeggen idd, wintertijd, altijd in een weekend dat we in Papenburg zitten.

Je mag wel in die van mij sturen hoor Dick, vorige keer zijn de bandjes ook niet op gegaan maar gesneuveld door een scherpe steen... best een kunst om in 1 dag een set 15inch erdoor te draaien op nat, dat is mij nog nooit gelukt, altijd minstens 4 dagen nodig!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 30, 2010 13:23 

Dickh. schreef:
Daarom eens wat anders. Ben benieuwd hoe de cracks het zullen doen. Helaas heb ik zelf wederom geen auto :( .

En niet vergeten dat de wintertijd in gaat. We mogen een uurtje langer in de bar hangen :beer: .

Hebben we een aantal geleden toch ook al eens gedaan.
Toen stond er een tent op de paddock en waren er een aantal Donkervoorts. Toen zijn we vrij snel weer rechtsom gaan rijden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]