Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Driftdagen.nl
BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 14:44 

Snel ingeschreven dus :df:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 16:45 

En ik heb nieuwe Roadhogs gespot.. als t meezit maandag ophalen, kan de vlag weer uit :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 17:47 

Paar weken terug aangemeld, maar nog geen bevestiging gehad, gewoon nogmaals aanmelden of iets meer geduld hebben? :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 23:05 

Ha Bart, Ik heb je op 16-7 gelijk terug geschreven en bevestigd.

Grt. Dick

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr aug 13, 2010 18:06 

Op zondag 22 augustus gaat er een bevriende club driften op Papenburg. Helaas voor hun krijgen ze niet het benodigde aantal mensen bij elkaar en hebben ze mij gevraagd of er nog een paar deelnemers te vinden zijn. Mocht er iemand van jullie niet kunnen wachten tot 19 september is hier een kans om al een maand eerder aan de bak te kunnen. Voor meer informatie graag een pm.

Grt. Dick

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 25, 2010 20:37 

Afgelopen zondag, 22 augustus, weer wezen driften in Papenburg. Helaas geen eigen auto mee omdat het diff me in de steek heeft gelaten. Eigenlijk gelijk een super reclame voor de E34. In ruim 50.000km driften en Nürburgring voor het eerst echts kapot gegaan.
We mogen proberen in de rallyauto van Marius. Dat was wel even zweten zeg. Grensbereik is heel erg smal. Wel leuk om op die manier te balanseren op de gripgrens.
Misschien dat de M5 19 september weer mee kan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 9:19 

Je was het dus nog niet verleerd :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 9:20 

Heb ik dit dan helemaal gemist? Was wel bezet dat weekend maar toch....

Van de vergetentevegenclub dat jullie een rallyauto mee hadden :mrgreen: of andere bekenden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 04, 2010 22:43 

Het is dat ik nog bandjes op moet maken, denk dat de RE050a uit 2005 met nog 2mm eraan gaan de volgende keer maar daarna zijn toch echt de sunny's aan de beurt!

Afbeelding

Wie durft het tegen de SN3630 op te nemen, 19 september of in oktober op Papenburg?

Ik weet zeker dat ik met die Sunny's de minste grip heb :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 7:49 

Het profiel lijkt erg op dat van de Wanli's zo even uit mijn hoofd. Ik ben er de 19e met Wanli's :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 12:39 

Hij komt volgens mij van dezelfde band als de Wanli S1063 zo ziet hij eruit.. ben erg benieuwd!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 14, 2010 22:35 

Vandaag hebben 3 mensen afgezegd en zodoende zijn er dus evenzoveel plekjes vrijgekomen. Dus een extra kans voor mensen die toch nog een dagje dwars willen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 15, 2010 8:06 

Ik heb vanmiddag een 2 uurtjes sturen op Zandvoort met een ander club. Heb veel banden maar wielen tekort en elke millimeter moet op natuurlijk. Straks lekker RE050a's met 2mm oproken en dan morgen snel de Sunny SN3630's eronder voor Zaterdag, ben erg benieuwd hoe weinig grip ik zal hebben op het Papenburg baantje :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 17, 2010 22:46 

De White hoeker staat al weer op de trailer, krijgen we nog meer regen???
Gisteren is ie even op de straat geweest en oooooooooooooooo wat gaat ie nog steeds lekker die 325i
Helemaal top!
Was het maar vast zondag!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 18, 2010 14:32 

De 328i staat er ook klaar voor hoor. De sunny bandjes hebben wel een wat zachte wang maar veel grip is er ook niet, moet lukken.

Toch blijven de Roadhog Supreme 5000 favoriet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 18, 2010 16:03 

BCT all the way voor ons. € 45,00 per stuk met omzetten, balanceren 17 inch. En die doen het op het natte zo 5 driftdagen.

Nog 1 nachtje slapen(als ik al kan slapen) :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 18, 2010 23:50 

Jippie!!

Over 7 uren gaat de wekker........heb d'r al maanden zin in!

Morgen partytime@papenburg!

:df:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 19, 2010 20:56 

Even korte reactie op superdagje vandaag, heerlijk gedrift. Had setje verse Pirelli PZeroNero voor en 'verse' Wanli's achter. Op de heenreis al achter gekomen dat dat niet helemaal geschikt was voor het std autobahn tempo (A), op de baan erachter gekomen dat daar niet eens zo gek veel druk bij hoeft :P.
Dag zelf was top, ging weer beetje beter, wat pointers van Andre gehad en kom met links remmen en aan elkaar knopen ook steeds een stukje verder.

Verder gewoon super om weer veel bekende weer ff gesproken en bijgekletst te hebben, was supergezellig :).

*volgende keer haak ik ff mee met eten na afloop :)*

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 19, 2010 21:04 

.

Laatst bijgewerkt door Walter op ma mei 30, 2011 13:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 19, 2010 22:37 

Ben nu beetje moe, maar zal morgen nog eens neerschrijven hoe ik die links/rechts/rechts doe, en voor een ieder en elke auto blijft het natuurlijk verschillend.

Was weer veel lol.. ondanks dat we een keer of 6 voor anderen hebben moeten vegen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 19, 2010 23:17 

Top daggie.

Gisteren kwam joost langs op de kartbaan voor de gezelligheid. (Hij wist natuurlijk al lang dat wij zondag naar papenburg gingen:) Maar om een lang verhaal kort te maken. Logier kamer in orde gemaakt door de vrouw en dick gebeld voor de lastminute aanmelding van Joost. Samen met wouter en joost op weg naar papenburg. Afgesproken bij de benzine pomp met onze lokale gezamelijke drift gekken. Na koffie en thee op weg. Fantastische dag. Leuk om Gerrit te zien groeien en tevens Bart die steeds beter zijn gaan driften met meer vastberadenheid. Wij hadden vandaag een Sierra mee van Wiebe GT (autocentrum drachten) die ons natuurlijk de hele dag niet in de steek heeft gelaten fantastisch. Ook Heiko van ATP heeft zijn eerste driftlessen gehad. Ik in mijn Camping duits gas geben mehr schnell lenken ---> richting grindbak ----> AUF DIE BREMSEN HEIKO. Joost ging ook heel lekker zeker na mijn schreeuwerige snel instructie:) Kreeg nog even de beschikking over de E36 M3 van Jos met hydraulische handrem. Wat een fun auto is dat. Prachtig ik kon maar niet de pits inkomen terwijl ik op de laatste bezine dampen aan het rijden was. Uiteindelijk heb ik maar wat benzine gesponserd. Wat een drift auto Jos balans is brillant de auto bied zekerheid net wat je nodig hebt vooral in de snelle secties. Einde van de dag hebben wouter en ik nog wat max attack sierra acties gedaan waar we beide in een deuk lagen van acties die eigenlijk niet eens mogelijk zijn met 4 wielen.:) Mooie afsluiter van de dag was het gezellig vd valk etentje met alle sterke verhalen.

Dick zoals altijd bedankt voor het organiseren. 17e oktober probeer ik er weer bij te zijn. Wil ook je vrouw bedanken die heeft toch altijd de boekhouding weer top voorelkaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 8:47 

Ik vind de driftdagen sowieso gezelliger als Miranda er bij is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 10:56 

Mooie dag,

André achter het stuur, even de halve baan lijnen rijden om snelheid op te bouwen naar het achterste gedeelte.
Met 150 op de klok metertje of 50 voor de bocht inzetten. Even de riemen wat strakker doen Joost. Bam, mijn wang plat tegen het raam, stoelen kwamen bijna los, de scheuren trokken in de bodemplaat hup die kont de andere kant op, ondetussen maakte de snitzel dezelfde beweging, die wilde er graag uit. Haha, wat een kunsten.
Zo, Joost nu jij. Goed, André keek alles even een beetje aan.. Ik had al een vermoeden dat het niet hard genoeg ging, na een rondje werd dat bevestigd.
GAS GAS GAS BLIJF OP DAT GAS STAAT !!! Die lange benen kwamen bijna over het middenconsole. Maar het hielp wel, het ging steeds mooier en ruiger. Pijn in de kaken van het lachen :lol:

Met Wouter ook nog wat dolle rondes gemaakt, die kan er ook wat van...

Als afsluiter nog uit eten geweest, was gezellig !

Wim nogmaals bedankt ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 13:03 

Joost weet het nu echt zeker, de friezen weten wel hoe dat moet dar asfalt glijden! Was zeker gezellig je weer ff te zien. Volgende keer Heystra meenemen oke!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 13:10 

Was weer helemaal top gewoon!

Zaterdagavond laat aangekomen in het feesthotel waar een trouwerij tot diep in de nacht doorgang vond, maar de nachtrust was voldoende lang om smorgens uitgerust aan het ontbijt aan te kunnen schuiven. :)

Heerlijke dag gehad, was wel wat koud en nat en daarom ben ik nu waarschijnlijk ook snotverkouden, maar dat mag de pret niet drukken.

Alles verliep lekker soepeltjes, op een paar niet-vegers en wildplassers na dan tenminste.

Ook met de Z3 wat rondjes gemaakt, maar onderstuur in de gloria met de huidige banden en dus maar niet al te gek gedaan. Nog een paar rondjes in de Sierra mogen rijden samen met Joost, wat een lol, meer heb je niet nodig eigenlijk :hosanna:

Met Dick nog een paar rondjes in de Mercedes Combi gedaan en mensen echt waar, met een Mercedes kun je ook gewoon driften! Dwars in de gloria, wel hard werken, Dick had het zweet onder de oksels staan om al dat gewicht binnen de lijntjes te houden, maar wat een lol :banaan:

Niet mee wezen eten naderhand, maar zo snel mogelijk richting huis geblazen, achteraf blij toe dat ik zo vroeg op mn nest lag gezien hoe ik me nu voel :goodnight:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]