Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Driftdagen.nl
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 21:12 

Mocht het toch doorgaan kom ik nog wel ff langs om mn lege 15inch wielen te voorzien van containerspul ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 21:44 

Omdat we deze week 6 afzeggingen hadden voor 29 mei heb ik besloten om niet verder te gaan met 12 juni. Degene die zich opgegeven hadden voor 12 juni kunnen eventueel 29 mei mee doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 22:28 

Jeetje zeg, zo gaat de lol van het organiseren er wel vanaf Dick.....

Hoop dat de 29e weer vol geraakt, jammer van de 12e dan maar wat een uitgelezen kans was om met een minimaal aantal deelnemers van het circuit te genieten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 19:57 

't Was lekker weer, vooral 's ochtends zonder zon&wind. 's Middags was het af en toe verraderlijk, de nat/droog-overgangen. Jammer dat er een aantal mensen waren die meenden niet te hoeven vegen en afstand houden.

Maar de belangrijkste vraag is: hoe is het nu met de auto van Knot?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:38 

Ben met Fabian en Esther meegereden, die waren zo vriendelijk me even thuis af te zetten.... even plan bedenken om de 328i hier te krijgen, draagarm rechtsvoor op de binnenste kogel afgebroken toen ik m in de S bocht achterin overgooide precies in t midden.

Molenaar bedankt voor het sjorband trucje om de auto van de baan af te kunnen krijgen.

Spring eerst lekker onder de douche en dan eens kijken hoe of wat we het gaan doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:59 

Er was ook niemand met nog ruimte op een trailer geloof ik. Kl*te hoor. Ik heb 1x op Papenburg gestaan met een kapotte waterpomp, toen heb ik een lift gekregen (Patrick/Thijs) omdat er een driftauto was die ook op de weg kon (en mijn wagen dus op de trailer).

Met een spanband en een stukkie ductape doorrijden ging zeker niet? :bag:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:08 

Komt best kracht op he en spoort niet helemaal lekker, maar even kijken wat ik precies met de auto wil aan onderdelen, meteen 2 draagarmen voor en subframe moest ook al nieuw, daar liefst een x-brace en versteviging op de drukpunten van het subframe oplassen.

Maargoed, auto heeft al heel wat dagen Papenburg gezien (denk misschien wel 15 zoiets) plus alle andere gekheid, op straat, Zandvoort, Assen, Zolder, Spa, Nordschleife, GP-strecke.... dan mag er wel een keer wat afbreken en idd moet ik aan de ene kant blij zijn dat het hier gebeurt met veel grind langs de baan en niet op een trackday of in de fuchsrohre met 200+ ofzo. WJW had het ook pas op papenburg, zelfde euvel dus er komen toch wel gekke krachten op het spul te staan.

Wel jammer, 3e keer dat een auto niet mee terug kan, ooit de Sierra Xr4i op Weeze met gescheurde motorsteun en daardoor afgescheurd uitlaatspruitstuk. Daarna de E30 320i ook op weeze met diff kapot. Nu dan de E36 328i na 47.000km voor het eerst gestrand, toch nog een prestatie als je kijkt wat er allemaal van zo'n auto gevraagd wordt.

Ondanks dit iedereen toch bedankt voor de leuke dag en hulp te plekke (spanbandje ben ik de heren ook erg dankbaar voor een mooie postbank blauwe 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:39 

Zo, net ook weer een kwartiertje thuis. Lekker dagje gehad!

Weinig dwarse km's gemaakt, maar dat kwam meer omdat er wat zaken geregeld moesten worden omdat Dick zn lieftallige Miranda was vergeten mee te nemen :)

Even met Jos meegereden in de M3 en met Wouter in de E28, ook zelf nog een paar rondjes mogen sturen. Hardstikke bedankt heren :thumbup: En ehh, die lekke band en de betaling daarvan hebben we het maar niet meer over he :whistle:

Rody inderdaad nog even thuis afgezet, je kunt hem moeilijk laten staan daar in the middle of nowhere natuurlijk :mrgreen: Kost uiteindelijk hooguit een half uurtje omrijden, dus dat maakt op zo'n dag al helemaal niets uit. Graag gedaan kerel, succes met het terughalen van je auto.

Het eten was vandaag toppie, weer eens wat anders op deze manier. Ik denk dat het zo blijft Dick?

Tot september allemaal!

owja, en ehhh Andre in een accubak? Jazeker, deze hsitorische gebeurtenis heeft plaatsgevonden. Helaas zijn camera's niet toegestaan op Papenburg, komt Andre weer goed mee weg :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:02 

Ik vond de accubak helemaal niet verkeerd hoor, na zo'n lange rit week ik wel meer hoe het systeem zou moeten werken. Voldoende ruimte achterin trouwens voor die klasse auto. Nogmaals bedankt.

Eten was idd super, fris gebakken en nog een vorm van keuze, ideaal als je t mij vraagt.

Jos en Wouter nog bedankt voor de ervaringen in/van de M3 en 535.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 0:34 

Dick thx

Ik was trouwens nog vergeten je geld te geven voor de waterwagen die een uurtje langer door ging.

Maar dat komt goed hebben we nog even contact over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 0:35 

@Knog Wats geburt met je auto?

@Dick nog bedankt voor het organiseren van dit soort leuk dagen, kon je niet vinden ik ging wat eerder weg.

@Andre nog bedank voor de Superrit wat een wagenbeheersing big respect dat driften, heb nog hoop te leren.

Je bent voor mij de nederlandse Keiichi Tsuchiya :thumbup:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:59 

Het was weer een heerlijke dag gister! Redelijk driftweer (het had mogen regenen wat mij betreft) en de M3 heeft zich weer super gehouden. Nu Rockstones ipv Wanli, heerlijke band, hoeft onder de M niet eens 3,5 bar druk in. Super controleerbaar en weinig grip op 2.2 bar! Rockstone rocks! :clap:

Helaas waren er een aantal die vegen overbodig vonden, of na drie haaltjes met de bezem zoiets hadden van "nu hebben ze ons wel zien vegen, rijden maar" terwijl de hele baan nog onder het grind lag. :hammer: Daarbij zijn er ook enkele figuren (oude lellebel M3 en Blauwe M5) die menen hun positie op de baan af te moeten dwingen. (voor diegenen: ik denk er zwaar over om onze oude sierra maar weer eens mee te nemen.... gaan wij ook even wat af dwingen...... :goodnight: ).

Verder weer super geregeld Dick :thumbup: , weer een hele mooie dag gehad! Tot september!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 12:08 

Er zijn ook altijd mensen die 2 minuten voor half 5 net voor het afvlaggen/stoppen lekker op het achterste circuit rondblijven driften. Om zo de laatste 10 minuten na half 5 ook mee te nemen. Ik neem aan als je ziet dat er geen kip meer op het circuit rijdt dat het weleens tijd is dat je de pits ingaat. Nu moet er iemand apart met de auto naar achteren rijden om deze mensen van de baan halen.

Vaak krijgen we een half uurtje extra van papenburg. Dan snap ik niet dat deze mensen die 10 minuten daar bovenop ook nog willen snaaien met het risico s dat je dat half uur kwijt kunt raken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 12:30 

Ook jammer inderdaad Andre, maar ter verdediging van diegenen die dat dan deden: Ook wij hebben geen einde dag signaal gezien, Peter en ik hebben het laatste deel alleen nog achter gereden omdat daar nog enkele vochtige stukken waren....

Maar ja, als je al van de baan afgehaald bent......en er daarna gewoon weer opgaat.......Dubbel Rood!

P.S. ik heb wel gezien dat jij wél heel goed kunt vegen :hosanna:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 9:46 

Ik had trouwens ook nog wel eens mee willen rijden met Chuck, is er helaas niet van gekomen.

Weet iemand waar die filmpjes van die brasapen uit Duitsland zijn gebleven?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 10:40 

Dick vertelde dat de film gewoon bij hem op de site komt te staan. Maar dat kan nog wel enkele weken duren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 10:46 

Dit is ook geen kleine jongen.... weer eens wat anders dan driften..

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 11:05 

Wij zijn misschien prettig gestoord dat we wat aan het glijden zijn met auto s. Maar in een camper zitten wachten dat een boot voor het eerst wordt uitgelaten is ook niet iets waarvan je denkt dat valt onder de noemer de normale gang van zaken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 10:54 

18 september lijkt nog een heel eind weg, maar de inschrijvingen zitten alweer voor 75% vol.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 16:34 

De eerste komende driftdag op Papenburg, 18 september, is vol. Volgende mogelijkheid is 30 oktober. En ook voor die dag hebben we al weer aanmeldingen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 8:01 

Reind schreef:
Andre, heb echt zin in zondag. Heerlijk wat spanning weg driften in die ouwe boot van je :df:

Dus we gaan zondag zien of je dit trucje ook een beetje onder de knie hebt Reind? :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 10:41 

Ja reind is nog beginner:) denk dat laatste dag gekomen is voor de m535i:)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 14:45 

Zondag zijn we weer van de partij, alleen nog ff bandjes voor voor regelen :).

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 15:47 

Wordt weer gezellig :thumbup:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 15:49 

Heb er zin an!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 681 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]